آموزش باز کردن شبکه های کارتی با اینترنت

آموزش باز کردن شبکه های کارتی با اینترنت ، نحوه دریافت کد کانال های قفل ، لیست شبکه های کارتی ماهواره.

برای نصب نیاز به تهیه و خرید اکانت سیسیکم داریم حتما باید رسیور فول اچ دی یا 4k باشد و قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد.

اگر با وای فای وصل شدید باید از صحت سلامت دانگل وایفای مطمئن شوید براحتی می‌توان با کامپیوتر تست کرد تا سالم باشه.

آموزش باز کردن شبکه های کارتی با اینترنت

پروتکل های newcamd , mgcamd , cccam در رسیور شما موجود است اگر از محصولات جدید استفاده می‌کنید توصیه ما استفاده از پنل oscam است.

این پنل سرعت بالاتری دارد و با کانفیگ در رسیورهای لینوکسی و اندرویدی کار میکند در ماهواره های گلوبال نیز بهتر است از mgcamd استفاده شود.

سیستم کدینگ این پروتکل بسیار بالاست و بخوبی قابل احساس است کدهای کانال را از طریق اینترنت و سرورهای اروپا و آمریکا دریافت و انتقال می‌دهد.

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!