علت قطع شدن شبکه های رسیور مدیا استار ماهواره هاتبرد

علت قطع شدن شبکه های رسیور مدیا استار ماهواره هاتبرد تصاویر مرتب قطع و وصل میشه و بعضی از کانالها اصلا باز نمیشه یا باز و بسته میشه.

توصیه می‌کنیم برای باز کردن کانال های ماهواره به هیچ وجه اکانت تهیه نکنید گروه پشتیبانی راه اندازی باز کردن شبکه ها را روی ورزشی و مستند با علمی گذاشته و هیچ تعهدی بابت پخش کانالهای غیراخلاقی ندارد.

متأسفانه مدتیه با شیرینگ رایگان و اکانت اینترنتی اکثر کانالهای ماهواره روی تمام رسیورهای بازار قطع و وصل میشه یا اصلا باز نمیشه.

طرفداران زیادی شبکه های کارتی داره و مشتری اعلام میکنه بعضی ساعات اصلا کانال باز نمیشه و یا اگرم باز بشه دوباره قطع و روی اعصابه😬

شاید شرکت هایی که تولید رسیور دارند سیاست کاری را تغییر دادند و کارهای دیگه ای جهت جذب مشتری انجام میدن.

راه حل قطع نشدن تصویر شبکه ها روی ماهواره مدیا استار:

سوال اینجاست که آیا راه حلی برای قطع نشدن کانال های جذاب ماهواره ای هست؟!

بگذارید خیالتون را راحت کنم کلا شیرینگ و تمام اکانتهای اینترنتی ماهواره در دنیا ممنوع بوده و هیچ تضمینی برای یک ثانیه بعدش هم نیست بنابراین هیچ فروشنده ای نمیتونه تضمین بده که فلان شبکه تا اون تایمی که شما خریداری کردید باز باشه.

فعلا هیچ راه حلی جهت رفع مشکل قطع و وصل شدن شبکه های ماهواره هاتبرد با شیرینگ رایگان روی رسیور مديا استار وجود نداره البته فرقی نمیکنه مدل چی باشه مثلا فکر نکنید اگر استارست بود الان کانالها براحتی باز میشد این مشکل سراسری هستش و هیچ راه حلی وجود نداره.

علت قطع شدن کانالهای کارتی ماهواره هاتبرد چیست؟

همانطور که در مطلب بالا گفتم روی تمام کانالهای کارتی ماهواره برای یک ثانیه بعد هم تضمینی وجود نداره بنابراین دیگر شبکه ها از این بابت مستثنی نیستند البته وضعیت خیلی بهتری نسبت به کانالهای مسیرهای دیگر دارند.

وقتی این همه کانال داریم که بهترین فیلم‌ها و مستندها را پخش می‌کنند چرا باید دنبال شبکه هایی باشیم که سیگنال ضعیفی دارند؟

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!