فرق و تفاوت رسیورهای مینی با رسیورهای بزرگتر چیست؟!

فرق و تفاوت رسیورهای مینی با رسیورهای بزرگتر چیست؟!

در واقع رسیورهای مینی همان رسیورهای معمولی هستند فقط برد آنها در قاب کوچک و پلاستیکی قرار گرفته و برد تغذیه بصورت آداپتور بیرون از قاب است.

چرا رسیورهای مینی قیمت پایین تری نسبت به رسیور معمولی دارند؟

علت ارزان بودن حجم کوچکتر و کرایه حمل خیلی کمتر میباشد کیفیت و دوام یکی است.

متأسفانه شایعه انداختن کیفیت و دوام رسیورهای مینی کمتر است که به هیچ وجه صحت ندارد.

اگر قاب رسیورهای بزرگ را باز کنید خواهید دید یک برد بسیار کوچک اندازه رسیورهای مینی دارند همان بردها داخل رسیور مینی میباشد بنابراین چطور ممکنه کیفیت و دوام با رسیورهای که قاب بزرگ فلزی دارند فرق داشته باشد به این شایعات اهمیت ندهید و در خرید رسیور مینی شک و تردید نداشته باشید.

ضمن اینکه به خوبی از پروتکل سیسیکم پشتیبانی می‌کنند و همگی دارای اکانت رایگان هستند.

با ما همراه باشید:

👉 @satgold 📡

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!