کانال یابی رسیور مديا استار

کانال یابی رسیور مدیا استار بسیار ساده است کافیه از منو و تنظیمات وارد جستجو شده و روی سرچ بزنیم.

در ادامه به صورت تصویری به شما توضیح خواهم داد که چطور میتوان بدون هیچ دانش فنی برای افراد مبتدی و بدون نیاز به نصاب بتوان شبکه های ماهواره مدیا استار را کانال یابی کرد.

یادمه اوایل که تازه ماهواره سر زبانها افتاده بود یکسری اشخاص محدود افتاده بودند تو این کار و واقعا دمشون گرم در اون شرایط سخت خدمت بزرگی به مردم می‌کردند .

البته ناگفته نمونه در حال حاضر هم هر شخصی که داره کار ماهواره میکنه خدمتگزار ملت است و باید قدر این اشخاص را دانست😆

چطور میتوان رسیور مدیا استار را کانال یابی کرد؟

نمیخوام از بحث دور بشم و میخوام سریع بریم سر اصل مطلب تا همه مردم بتوانند براحتی از ماهواره استفاده و لذت ببرند.

برای کانال یابی شبکه های رسیور مديا استار کافیه ابتدا دیش به سمت ماهواره مورد نظر نصب باشد.

حال از روی کنترل روی منو زده و وارد قسمت تنظیمات آنتن میشویم و بعنوان مثال اگر دیش به سمت هاتبرد نصب است انتخابش میکنیم و در انتها روی جستجو میزنیم تا رسیور مديا کانال یابی بشود.

یادمون نره اگر سوئیچ سر راه داریم حتماً باید شماره مسیری که میخواهیم جستجو کنبم را باید وارد کنیم که در همون قسمت تنظیم آنتن و گزینه دایسک 1.0 میباشد.

در صورتیکه دیش گردان نصب میباشد یک مقدار کار شما سخت است و اگر تجریه در این زمینه ندارید توصیه میکنم از یک نصاب مجرب و حرفه ای کمک بگیرید اگر بخواهم نحوه کانال یابی رسیور مديا استار را با دیش گردان توضیح بدم بحث خیلی طولانی میشه.

مطمئن باشید با حمایت شما عزیزان در پست های بعدی خیلی دقیق تر و واضح تر در مورد آموزش نصب و راه اندازی و کانال یابی رسیور مديا استار با فایل های تصویری برای شما پست میگذارم🤗 در صورتیکه اکانت نیاز دارید کافیه در ادامه با ما همراه باشید.

Media Star Decoder Channeling

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!