اکانت شبکه یورو اسپورت Eurosport

اکانت شبکه یورو اسپورت با کیفیت عالی موجود شد ، کانال Euro sport بهترین و کاملترین شبکه ورزشی هاتبرد میباشد.

با توجه به درخواست مکرر کاربران جهت بازگشایی یکسری کانالهای خاص و ویژه در اکانت vip میتوانید بهترین شبکه های ورزشی را تماشا کنید.

فرکانس شبکه eurosport

در فرکانس 11334 هورزنتال و سمبل ریت 27500 کانال یورو اسپورت قابل دریافت است و با خرید اکانت می‌توان براحتی این شبکه پرطرفدار را باز کرد.

شما با ما به بهترین کانال های کارتی ماهواره های مختلف دسترسی خواهید داشت.

توجه داشته باشید که تمام سرورها در ایران است و با تمام اینترنتها قابل دریافت هستند لذا نیازی به استفاده از v.p.n نیست.

توضیحات خرید سیسیکم از سایت

سیستم آنلاین خرید سی سی کم از فروشگاه سایت بصورت کاملا اتوماتیک بوده و پس از پرداخت موفق از یکی از درگاه‌های بانکی فروشگاه مشخصات سرویس و جزییات اتصال بصورت آنی به شما تحویل داده خواهد شد و به ایمیل شما نیز ارسال می‌گردد. سیستم فروشگاه ما علاوه بر امکان خرید سی سی کم امکانات تمدید سرویس و مشاهده جزئیات خرید را برای شما فراهم آورده، در صورت تمدید زودتر از موعد اتمام سرویس شما، مدت تمدید شده بصورت خودکار به سرویس شما اضافه خواهد شد. همچنین این سیستم 2 روز قبل از اتمام مهلت سرویس خریداری شده شما از طریق ایمیل تاریخ انقضای سرویس را به شما یادآوری می‌کند.

سرویس های گلد سیسیکم: بهترین اکانت ماهواره با قیمت ارزان و با کیفیت با کارت های لوکال واقعی بدون فریز تحویل آنی اکانت پس از پرداخت آنلاین.
لیست تعرفه های سی سی کم vip پکیج های زیر فول پکیج برای تمام مسیرهای تحت شیرینگ میباشد و مسیر یاهست(ترکمنعالم) باز است!

آموزش نصب و راه اندازی همراه با اکانت برای شما ارسال میگردد در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره پشتیبانی در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید.


لیست تعرفه های سی سی کم کلیه پکیج ها از سرورهای قدرتمند، بدون فریز و لحظه ای قطعی می باشد ، کافیست یکبار امتحان کنید!